Ledig

Hello!
Jaa nu sitter jag och väntar på älsklingen och min käre store bror som kommer och bju oss på middag :)
Idag har jag varit ledig såå skönt!...har bara tagit det lugnt och eldat här hemma så der blir varmt och skönt..! Jag har bara gjort nå små grejer här hemma...plockat och rent gjort tvätt maskinens filter usch...!! Det var ej mysigt...
såå nu är det gjort alla fall ;) :P

Igår jobbade jag halv dag vilket var perfekt ! Såå jag fick göra ordining mina nagla..:D Blev super nöjd! :) sen är det ju inte såå vanligt att man gör det, svårt när man jobbar innom vården :/ men jag gjorde dom inte såå långa såå det ska nog gå bra skulle jag tro :)
Väldig väldigt nöjd! :)

Nu har vi ätit och det var vädligt gott :)sen blir det at fara till frida en sväng :D Imorgon är det jobb igen ;)

Ha det! hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0