Helg :D

hejhej!


Jaa sitter och väntar på att gubben ska bli klar, han håller på att greja nere i källaren . Och när han är klar såå ska vi fara till syrran min och se på film :) Mys mys <3 Till middag gjorde jag Fiskpinnar & potatis och sallade gott gott :)

idag mitt på dagen kom sötsandra & sötElin och hämta upp mig här hemma och såå for vi ner och fikade på ljuslyktan, var riktigt roligt att träffa dom..det blir ju såå långt i mellan då vi träffas  såå det var riktigt skoj! :)
Vi ska väl träffas snart igen och kanske ha en tjej kväll, längtar redan! :) <3

I helgen vet jag inte riktigt vad vi ska göra...men det blir väl någonting roligt får jag då ju hoppas! :) vi ska säkert fara ut med skotern och fara till Frida & Samuel :) men får se :) Har också kollat på katt ungar idag också...men alla bor ju såå långt bort såå man blir ju tokig!! Ajaj...men man får kika varje dag och se om de kom upp nå nya :)
Söt Svante<3

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0