Ledig, måste plugga teori!

Hej!
Idag har jag varit ledig, sov till 10.00 såå skönt...sen har jag bara tagit det lugnt...känndes som jag behövde det..där emot såå har jag vikt tvätt och starta en maskin tvätt..men annars har jag inte gjort så mycket!:)
Ska väl ta och läsa lite teori innan jag ska börja med middagen, gubben ville ha ugns bakad falukorv såå han ska väl få det då :) jag gillar det inte såå mycket men men någon ska man väl äta det kan gillar lite mindre :)
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, ska kanske till Frida och Samuel en sväng men det blir juu i så fall lite senare,
På söndag ska jag då alla fall köra med pappa :) ska blir kul, var ett tag sen nu....jag borde ta tagi i träningen känner jag....träna upp ryggen åså...ja måste bara!!..
Ne nu ska jag läsa teori!
Hadet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0