Jooduu

Hej!
Kom hem för en stund sen från jobbet, jobbade 7-15 såå det är lagomt :) Har bara gått bra idag! Lite trött nu men det får man ju ta eller hur :) Men det är inget jämfört med igår...sjukt trött var jag...det var länge sen jag var såå trött....och det kosntiga är ju att jag sov jätte bra!!..konstigt...:/

Igår sååå blev det alla fall en lugn kväll efter jobbet, behövdes nog säkerligen! ..Men ikväll har jag inte direkt nå planer...får väl sen vad som händer :) Imorgon såå blir det en kort dag 7-12.30 :) såå det är rätt skönt att sluta då :) såå kanske far på stan ett tag, får se....elller om jag tar det på fredag då jag är LEDIG ;D Gött!! :D:D

ne nu ska jag vila en stund Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0