Full rulle hela dagen :)

Hejhej :)


Jaaa go kväll :) Idag har jag jag jobbat frå 7-12 såå det var rätt skönt eftersom det var såå hemskt dåligt väder!! :/
Såå jag for till frida i v-by sååå vi bakade lite och spelade wii med Emma :D såå de va mys:) sen for jag och älsklingen och handlade massor!! Och sen for vi tvärt hem och skottade snööö och plockade ur varorna , sen blev det middag i stan med Frida och Samuel på Kina resturang gott gott..! Såå full rulle hela dagen kan man säga! ;D

Imorgon jobbar jag 7.00-16.30 såå det blir en lång dag men det ska nog gå bra tror jag :D Sen tänkte jag bju Samuel och Frida på middag :) Och vet ni vad snart HELG! Gött sååå det blir mys och städning hahaha :) som vanligt dååå ;) sen jag nog ta Svante ut såå han får springa!! ;D det lär han behöva :)

Ne nu ska jag ta och duscha sen i säng! God natt! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0