En super bra dag

Tjenare!
Jaaa full dag typ :) Vaknade kl 10.00 rätt skönt att sova längre idag :) Vi åt frukost myste med Svante & Kotten och drack en kopp kaffe och såg på tv en stund :) Sen vare städning som gällde, jag och älsklingen städa tillsammans, går alltid lättare när man är två som städar!... Sen hjälpte jag älsklingen med jordvärmen men det gick sabbt ;)

Igår såå for jag till Samuel & Frida och åkte skoter upp erikaberget och då var redan Eva- Marie och Marcus med barnen där och några st till såå vi grillade korv och satt och pratade och lekte med Barnen dom är ju såå söta!
Sen for vi hem till Eva-Marie och Marcus och värmde oss och tog en kopp kaffe där :) och lekte med barnen, sen bliv det middag med Fridag och samuel :) efter det for vi tillbaka till Eva Marie och Marcus och grabbarna gjorde sitte och vi tjejer såg en Jätte bra film, den hette Jag saknar dig, den var hur bra som helst kan varmt rekomendera den till alla!! ska se om den men älsklingen någon dag! :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer..får se vad vi hittar på :) Ne nu ska jag ta det lugnt ett tag :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0