suck...

gookvääll!

Suck vattnet har frusit ...och har inte kunna diskat eller duschat .tvätta, gå på toa...dryg dag an man säga...och sen på de...såå startar inte bilarna även om motorvärmaren varit i i 2 timmar.....sååå tack och lov såå kom killens pappa och skjusa  ner älsklingen såå han kunde hämta grejor såå han kan fixa såå vi får vatten igen!! Och snar kommer brosn hans , och ska hjälpa honom! Dom är bara bäst hela hans familj :)

Såå idag har vi inte gjort såå mycket...mest väntat på att bilarna ska starta ...igår jobbade jag till 16.30 såå lång dag, men det gick bra! :) sen gjorde jag middag tacogratäng mums! :) sen for vi till mamma ioch pappa och umgicks och såg tv :) min syster var där och det var etttags sen jag träffat hene såå det var riktigt roligt! :)

Imorgon ska jag övningsköra med pappa såå de4t ska li kul:) hoppas på att det är mildare i morgon! såå man kan ta sig någonstans ;P

Nu blir det tv...ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0