Körning+ fint väder = med GÖTT

Goo kväll!

Jaaa idag har det varit en bra dag, fint väder och det gick super bra att köra med pappa :) man säger ju att övning ger färdighet? :) Såå det är bara fortsätta att kämpa! :) såå när jag hade kört såå fika jag mamma och pappa :)

Igår såå var vi barnvakt åt Linus och Lukas dom är såå fina stjärnor! Det gick jätte bra :) vi åt blodpudding med lingon sylt :) och lukas blev super glad när han fick en liten ostkroks påse av oss :) såå åt han ett tag och så säger han - Moffe jag vill spara det här, han är väl för goo :)

Imorgon ska jag jobba kort dag såå det är rätt skönt! :) får se vad resten av dagen har att erbjuda då:) såå nu ska jag burra ner mig i soffan och se lite tv innan jag ska sova :) såå just Kontoret hahahah såå j*vla kasst fast ändå bra, hur nu det går ihop  :P

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0