Bra dag ,nu väntas helgen

Hej hej!

Sitter och funderar på att pierca mig, har två ställen jag skulle vilja pierca mig på antingen snett i överläppen eller i näsan :) vad tycker ni? Får sen jag kommer fram till :)

Idag har jag jobbat kort dag 7-12 såå det var rätt skönt...for hem och tvätta min jacka:) sen gick ja och vila hade tänkt vila en timme...men det blev lite mer än det :S hahah aja.. såå kan det gå :P
Igår såå var jag ledig såå städa jag och tvättade och bädda rent i sängen!! :) såå hade fullt upp :)

Ser på halv åtta hos mig och myser med Svante<3 Och lyssnar på musik :D imorgon blir det att jobba en lite längre dag :) 7-16 tror ja de var :P i helgen blir det nog att fara till stan och gå där ett tag :) var ett tag sen jag gick på stan nu...såå det ska bli kul! ;) få se om jag kanske fr med mig Frida kanske ;)

Svante ligger nu i mitt knä och jag har datorn i famnen han är så söt han har nosen på datorm <3

Nu ska jag fortsätta se tv ocg mysa med Svante <3
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0