Svante växer och växer :)

Hej på er!
I veckan har jag städat och pluggat och kört, och tvättat...sen har jag följt med älsklingen ut med Viggo och jagat räv.:)
Har varit ute med Svante i skogen såå han blir skogs van :) han tycker det är roligt med lite läskigt, vill inte springa så långt i från mig, hn springer en bit och sen tittar han vars jag är :) Han är så söt, och han växer och växer :) Och han är så duktig som sover i buren på natten och piper när han behöver gå ut, han är såå himla fin min Svante<3
buskorv<3
Någon som gick frivilligt in i duschen :)
Jag har skickat in en ansökan till hemtjänsten, hoppas ju på att det tycker jag är rätt person :) får väl se, man kan ju inte trolla, men kan ju alltid hoppas :)
Nu ska jag gå ut med Svante :) ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0