Svante <3

Hejhej :)

Idag har det varit en lugn dag med Svante, kirres mamma & mormor kom för bi oh klyvde lite ved det var väldigt snällt av dem :) Sen kom pappa & henrik och gubben hem :) Så när dom kom så fikade vi och surrade en stund :D

Sen efter vi hade fikat såå for ja till Frida :) kul att träffa henne och visa upp fina Svante! :) Sen for jag och gubben och handla lite och när vi kom hem så gjorde vi mat och såg på house :) Just nu ser vi på fotboll Sverige - Ungen mycket spännande! :)

Någon kanske undrar varför jag köpte en hund?.. Du har ju en redan? Ja jag köpte en hund för att jag har tänkt på att köpa en hund länge, och jag har funderat fram och tillbaka vilken hund som skulle passa mig. Såå det är inte något jag har kommit på just bara så där.



Jag var med gubben på utsällning en gång, och tyckte det var rikigt roligt måste jag säga...såå jag börja fundera på att om jag skulle börja med hund utällning, eftersom jag inte har någon annan hobby, såå har jag hade då tänkt att jag skulle ha en hund som både funkar som sällskaps hund, utsällnings hund, och jakt. Jag är väldigt intresserad av hundar, har jag alltid gjort :)

Så jag köpte lilla Svante, och han är så himla fin och go så det finns inte :) Han är också väldigt busig , och framåt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0