Länge sen

Hejhej :) Nu var det ett tag sen jag skrev, jaa har väl inte haft såå mycket att skriva heller...men men nu tänkte jag skriva några rader alla fall :)

Idag har det varit en lugn dag städat och såå kom mamma och hälsade på :) såå vi drack kaffe och åt lunch tillsammans :) Gubben , pappa, store bror och Alex och några andra var ute på räv jakt i morse ,och gubben han fick skjuta en räv för Viggo :) Gissa om han var nöjd då?:) ;) hahahh

Sen har vi donat på här hemma ett tag och sen har vi varit och handlat en hel del mat :) såå nu håller jag på med maten, och den är alldeles straxt klar :) Det blir Kycklinglåda mmm MUMS :) och vitlöks bröd till :)

Sen ikväll får jag se vad som händer kanske blir att se någon film och bara mys i värmen :)
Men nu ska jag äta! 

Hane! :) hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0