Ni gjorde min dag <3

Hejhej :)

Idag vaknade jag av att jag hörde att en bil kom in på gården...såå jag gick upp och kollade ut genom fönstret och det var min syster bil..:) Jag blev jätte glad :) Såå det blev en väldigt bra med syster och hennes pojkar:) Vi åt lunch och pratade och Lukas han var lika busig som vanligt :) tack Ela för att du finns där för mig <3 Älskar dig<3 Ni gjorde verkligen min dag! <3
En söt och trött Linus <3
Imorgon ska jag på inskolning "jobbar" 16.00-21.00 så det ska blir spännande :) det ska nog gå bra ! Såå det blir nog att städa på dagen och dona på =) Ska inskoloas 3 dagar Onsdag, Torsdag, och Fredag :)

Ser just nu på Plastikturisterna hahaha vilka konstiga människor...hahaha Men det är som ändå roligt att titta på :D Snart ska jag se på House :) Väntar ochså på älsklingen som är på ett möte! :) Kommer väl snart säkert! :)

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0