Onsdag,inskolning

Go kväll!


Idag har det verkligen varit konstigt väder :O Först när jag vaknade, såå var det fint..sen helt plötsligt började de regna..sen blev det fint igen och sen började regma igen :S hmm Hoppas på fint väder i morgon alla fall, HELA DAGEN! Alla fall såå har jag dammsugit idag och tvättat på dagen :) Och suttit vid datorn och bara tagit det lugnt :)

Så har varit på inskolning ikväll :)det gick bra..:) Hade ju önskat att det hade vara med engagerad i mig och ville lära mig rutinerna...aja med det gick faktiskt bra ändå..Hoppas det blir bättre imorgon :)

Ska snart sova är ganska trött nu åså ska jag upp kl 05.30 imorgon såå det kan vara bra om jag får sova några timmar :) Såå nu ska jag bara se lite tv, sen blir det sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0