Måndag,regn,städa, pluggat

Hejhej :)

Sitter och ser på Total Black Out , der är ju sååå bra! Hahhaa skrattar som fan varje gång jag ser på det! :) Hahaha
Idag så har jag städat och tvättat och diskat :) sen kom svär föräldrarna och hjälpte till med friggeboden :) Vi olja in ena dörren och Thomas han gjorde en ny trapp sen drack vi kaffe och pratade en stund :) Tack för hjälpen! :)

Sen har jag pluggat teori , det gick faktiskt ganska bra :) ska plugga mer imorgon :) men det blir efter jag har jobbat:) Jobbar faktiskt 07.00-16.00 det var ett tag sen jag jobbade en sån tur , kul kul :)
Hoppas gubben kommer snart :) Han är i väg och skjuter på skjutbanan med min pappa och mina bröder, såå får se när han kommer hem :)

Nu ska jag ta det lung och se på tv innan jag ska sova, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0