Han hade änglavakt <3

Hejhej :)
Tisdag idag :) blev inge jobb idag, men ganska skönt att å ha en lugn och skön dag ;) Jag och Kajsa for till Vännäs n sväng , först for vi till mamma och sa bara hej, hon hade fullt upp så ;) Och sen så skulle vi prata med Lotta om när vi kan jobba åså :) och det gick bara bra :) Efter det for  vi till Ljuslycktan och åt Lunch och fikade lite, vi tog båda en Natchotallrik och därefter en kaffe tår med en kaka till såå klatrt!
Mmm Natchotallrik..! :)

Efter det for jag hem, satt in en maskin tvätt och jag har hunnit hänga upp den :) sen har jag försökt fixa med min
Iphone ...det går inte såå bra vete fan vad det är för knas...:S aja...ska försöka fåå det att funka!

Igår var en hemsk dag....oj vad min Lillebror skrämde mig och min familj..oj oj oj...Ja jobbade igår och min mamma jobbar ju också på hemtjänsten...såå jag skulle gå till henne och pratat med henne...men hon var inte där..ja tänkte men vad konstigt...Jag frågade Marie om hon viste vars hon var..då berätta hon att hon hade farit till min lillebror som hade kört av vägen....mitt hjärta stanna ett tag där...jag blev väldigt chokad ...jag ringde mamma och hon var väldigt upprörd..men hon berättade att han mådde bra.

Min lillebror var vid medvetande och hade inga alvarliga skador (som tur var!) Tack gode gud för det!!! Han hade ont i knät , han åkte in med ambulansen och blev undersökt...inge större fel , det enda var att ett finger behövde tvättas upp...! Åh jag är såå himla glad att han är okej!...Jag älskar honom såå mycket min lilla lillebror...! <3 Det är ju jag som ska se efter dig,..Tur det gick bra han hade verkligen änglavakt..<3


Min brors bil...

Imorgon blir det en kort kväll 18.30-21.15 :) Ikväll blir det en lugn kväll...:)

Ha en bra kväll! pusshejehej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0