Fredag kväll :)

God kväll på er! :)

Ja sitter hemma hos mamma och pappa och dricker lite vin, brukar sällan tycka om rövin...men det här rövinet
var väldigt gott :) Idag har jag också jobbat, bara en kort tur, 07.00-12.00 :) Det har bara gått bra, sen for jag och mamma och handlade :) stor handlade gjorde jag, lika bra att köpa mycket mat istället för att går och små handla hela tiden!

Men alla fall så for vi hem till mamma ich pappa och jag gjorde tacos som jag bjöd på då :D Måste ju bju dom någon gång också, det har ju bjutit oss så många gånger ju! :) Sen har vi inte gjort så mycket mer, bara umgåtts och tagit det lugnt :D Ganska skönt faktiskt!:)

Snart blir det fruksallad med grädde på, mmm sååå gott!! :D
Ha det så bra, pusshejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0