Bokat intensivkurs,städat, familjen<3

Go kväll :)


Jaa har just varit och övningskört nu..:) Det gick väl ganska bra :) fick köra till syster och på tillbaka :) tycker det är såå kul attt köra :) Hos syrran fikade vi lite och drack kaffe :) Lukas var helt galen som vanligt och Linus han pratade som bara den! :) Sötinga!! :)



Linus, Moster, Lukas <3 Någon som var lite avendsjuk ;)



Busig Lukas <3 :)


Idag har jag städat hela huset, hahaha man far och fläng överallt men det blir ju fint när man väl är klar! :) Det behövdes verkligen eftersom dom två stora hundarna ha börjat låssa hår...JÄTTE mycket hår!!! Sååå måste nästan dammsuga varje dag! Aja...såå är det att ha hund! Sen kom mamma och hämtade mig när hon hade slutat, vi for på affärn en snabbis sen såå hämtade vi upp wille på skolan :) sen drog vi hem ochh gjorde mat och tog det lugnt en stud , sen forvi till syrran efter det :)

Igår var en härlig dag :) Jag jobbade halva dagen 07.30-12.30 rätt skönt...sen for jag hem och sov en bra stund...var helt slut!!...Vet faktiskt inte varför men men...alla fall sen kom gubben hem och vi gjorde mat och tog det lugnt en stund framför tv...sen tog vi en promenad i det fina vädret och såklart skylle hundarna med oss ;) Efter vi hade varit på promenaden så såg vi på Plastik opreationer utomlands och efter det var det House :) Var en väldigt bra dag igår...!



Ps: Idag bokade jag Intensivkursen för Körkoret!!!! Gissa om det är nervöst nu :P Såå vecka 22-23 kommer kursen hålla på! :) Jag hoppas verkligen att jag klarar det...oj vad jag skulle blir glad då! Jag bvehöver ju verklige detta körkort! Jag som bor som jag bor med gubben och allt..! Jag MÅSTE bara ha det, och jag kommer inte sluta förens jag har det i handen!!!



Nu ska jag se tv med mamma ;) Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0