Måndag

Hellooo!
Jaa kom hem för en stund sedan sen från svärföräldrarna...var ett tag sen var ditt nu..såå det de var väldigt roligt att träffa dem :) Vi drack kaffe och såg på Hockey :)
Idag har jag tränat och tvättat två maskiner, sen har jag inte gjort så mycket mera :)..en lugn dag kan man säga ;)
Jag
Igår så kom hela familjen hitt till Mjösjö..jag älskar när hela familjen är samlad :) Synd att min bror Johnny inte var här också men annars så var alla här :) Lukas fick åka fyrhjuling med kirre...oj vad nöjd han var :) hahah han ville inte att det skulle sluta köra...haha sööt =) tack för att ni kom <3
Ifredags så var jag och tjejerna ut... oj vad roligt jag hade! :) tack för dedn kvällen tjejer..det behövde jag! :D <3
NE nu ska jag gåå hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0