Längtar efter dig <33

Goo Kväll!
Jaa idag är det söndag, och jag har städat och tvättat hela dagen..prövat kläder osv..:) Såå har haft mitt lilla göra...skönt att få något gjort :)  renbäddat sängen ocksåå...och vädrat alla sängkläder...:)
Och gubben är fortfarande i Vilhelmina...men han kommer alla fall hem ikväll...och jag längtar såå mycket efter honom..<3 Vill krama och pussa på honom <3 Han är det bästa som finns, jag vet inte vad jag skulle göra utan honom..! <33 :*

Imorgon alla fall såå ska jag pröva jobba, såå jag längtar...ska blir väldigt roligt att få göra något vettigt...:) Jag är som väldigt less på att inte göra något..Såå i morgon gäller det :DSåå önska mig lycka till :)

Ikväll blir det att ta det lugnt ..och ladda in för imorgon :) Och vänta på älsklingen min<33 hoppas verkligen han inte kommer såå sent.! Blir nog Big Brother...hahah dom är ju helt sjuk där inne i huset....hahah

Ser just nu på ett väldigt udda program som handlar om olika ovanliga plastikoperationer..hahaha faktisk väldigt roligt att se på det!


Jag


Det här en bild på min ryggrad...detta har jag i min rygg. Fråga på om ni vill veta något!

Nu ska jag gåå ha det! pusshej

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hoppas du får hem honom snart.Kram

2011-03-06 @ 20:14:46
URL: http://lutandetornet.blogg.se/
Postat av: michaela

vad har du i ryggen o varför ?? :O :S

2011-03-15 @ 07:48:41
Postat av: Alexandra

Jag har SKolios i ryggen, och det är titanskruvar och titan stag som gör att ryggraden blir stel, så den inte kröker sig mera.

2011-03-15 @ 20:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0