Kort dag + träning

Go kväll!




Nu är det hockye på tv Shellefteå & Luleå... 1-0 nu ...såå vi får väl hoppas shellefteå håller 0:an :) Idag har jag jobbat men det blev bara en kort dag 07.00-12.00 såå det var rätt skönt med en kort dag :) såå jag åt lunch och sen gick jag och träna och tog mig en lång lång dusch , gu se skönt det är att duscha ;) :)



När ja äntligen kom hem såå gjorde jag middag..köttbullar & makaroner :) mums!! Var rätt slut när ja kom hem...vet inte om jag håller på att bli sjuker...HOPPAS inte det...vill inte bli sjuk nu...har ingen roa att ligga stilla nu! Men gick och vilade ett tag efter middagen, blev väl lite bättre alla fall :)

Får väl se om de blir en tidig kväll igen! Ska jobba imorgon såå det kan nog vara en bra ide ;) blir en lite längre dag imorgon , 07.00-17.00 :) Men det ska nog gåå bra =) Jag och Kajsa ska träna på kvällen imorgon :) Ska bli KUL! :)

Ne nu ska jag forstätta se på Hockye :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0