Glader :D

Hejhej på er alla=)
Jaa sitter nu hos mamma och pappa :)...ska nog se på Let's dance här också :D
Gubben är ju I Vilhelmina och jaga lodjur...såå är ensam hemma...såå det blir som låångtråkigt..:S Me idag har jag alla fall fått något hemma:) har tvättat och vikt en massa tvätt..:P..och torkat golv..:) Sen kom pappa och hämta mig :) så har varit här i några timmar :).

Mamma ringde ocksåå på dagen..och oj såå glad jag blev..hon frågade om jag ville jobba på måndag ja sa- SJÄLVKLART!..jag ha varit hemma i 3 månader nu...och jag börjar bli något less...sååå ska bli roligt att jobba...jag tror det kommer gåå bra..:) Men det klaart det kommer bli en utmaning!Måste ju börja nångo gång ;) Och det ska verkligen bli kul att träffa alla på jobbet..var ett tag sen jag såg vissa :)

Imorgon får jag se om jag ska fara till systern min..ska grilla och åka bob med Lukas :) annars blir jag nog hemma och städar :) ;)


Ne nu ska jag ta en kopp kaffe med mamma och pappa :)Pusshejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0