Full rulle idag..!

Goo kväll!

Jaa idag har det varit full rulle hela dagen,...men jag trivs på hemtjänsten...och ja menar jag älskar att jobba med människor och speciellt hjälpa dem. :) Man känner sig behövd...och det är viktigt tycker jag.! Jag mår as bra, känns om man fått tillbaka livet.. :) Jobbade 07.00-15.30 ...tycker ändå dagen gick fort...hahaha men det gör den ju om man har fullt upp hela tiden :)

Imorgon är det lördag, det ska firas då, killens svåger fyller 30 då blir det middag och massa trevligt folk :) Får se om vi far till mamma och pappa på dagen..eftersom pappa fyller år på söndag såå kanske vi firar honom i morgon...vet inte riktigt än..på söndag kväll ska jag jobba en kort kväll..men ska träna innan jag ska jobba såå får åka till jobbet lite tidigare ;)

Ska nog snart gå och lägga mig...är kanske slut i både kropp och själ nu.. God natt sov såå gott! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0