Fredag kväll ,mys

Hej!

Sitter och kollar på Let's Dace som just har börjat :) har köpt lite gott till :]..får väl se vem som åker ut ikväll :O
Jag vill antingen att Frank Andersson ska vinna eller Tina Turner :)

Idag såå har det varit en lugn dag idag..:) ganska skönt...ska se om jag hinner träna imorgon :D Ska iväg först med Kajsa till stan och se bio och kolla en stund på stan :) Ska köpa lite underkläder :) Behöver inte såå mycket annat mer :) vi ska säkert äta där också :) Ska bli roligt!

Sen får vad jag gör resten av helgen, gubbe ska jaga ...såå han kommer troligtvis hem på söndag...men jag hittar säkert på något :) Men ikväll blir det mys kväll framför tv och en massa gott till :)

Nu ska jag se på Let's Dance :) Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0