Sönda, stan, middag

Helloo!

Jaaa har just gjort en sallad, vi har nämligen bjutit hitt svärföräldrarna på middag :) Det blir Kött ,gratäng och sallad med bea sås såå klart! :) ;)

Idag såå for jag och gubben till stan för att köpa en rem till gräsklipparen, men tyvär fans det ingen...och det kunde inte beställa en idag heller...men men...sen for vi till älsklingens brosa och drack kaffe och såg på tv :) Riktigt trevligt! :)

Efter det for vi till Media Markt tillsammans och vi köpte nå spel till Xbox360..:) Dessutom skulle jag kika om min andra äldre mobil som jaag lämnat in , hade kommit..men det hitta den inte...fattar inte det riktigt? Ajja...det ornar nog sig...det löser sig säkert på ett eller annat sätt ;)

Igår var en lugn dag hemma, jag städade och tvättade och sen på kvällen blev det film kväll men min fina älskling, vi såg på I am number four , det var jätte bra!!! Det måste ju bara komma en till film! Helt FAST! :)
BRA film! Se den! :)
Ganska snygg ;)

Imorgon bär det av till stan med Kajsa, ska bli kul att träffa henne :) det var ett tag sen nu!! :D Får se vad vi hittar på ;) Roligt roligt! :)

Ne snart är det mat :) Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0