Ledig,skönt

Goo kväll!


Sitter ju nu och väntar på den efterlängtade älsklingen , han varit borta och jobbari sorsele, såå saknar honom som bara den! På ta om han såå for han på akuten ikväll...han hade skurit sig på en rondell inte skönt...såå det for ner till Umeå och fixa det..tur det inte var hela fingret!! ..Tur att det var bara finget!. Såå snart kommer han äntligen hem igen! :) om en liten stund bara! :)

Idag såå har jag solat ppå dagen och tagit det lugnt, sen for jag till Frida och Samuel :) vi har spelat fotboll med barnen och bara skrattat :) härligtt att få vara med varandra och ha roligt som förr :) Skrattar ALLTID med Frida, hon är bäst :)Tack för att du finns! <3  Igår var jag också med Frida , ha minst lika roligt då! :)

Imorgon blir det nog stan :) vi ska köpa lite hundmat ås sånt :)

men nu ska jag se på tv till gubben min kommer <3
God natt sov såå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0