jobb, sova ,körkort

Hejhej på er!!

Jaa nu var det länge sen jag skrev här...aaa jag har väl ingen riktigt bra ursäkt...jag har jobbar...och har som glömt bort bloggen...men nu har jag tänkt börjag skriva igen :)

Alla fall såå har jag sommar jobb på borgmästargården på grupp A edet är ett boende för dementa och bland annat dom som fått en strok , har varit där i två veckor nu, tycker det går rätt bra :) Det enda är väl att det är tugnt men annars trivs jag bra :)

Är i full gång men körkortet nu också :) det går bra :) är en intensiv kurs jag tar , jag har kommit långt med körningen , men just nu har dom semester såå får väl fortsätta när dom kommer tillbaka :) det blir i agugusti såå dåå blir det nog halkbanan :) Skriver mer en annan dag, ska sova nu...ska jobba imorgon hela dagen 7.00-15.30 såå nu blir det sängen för min del!

god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0