Hemma igen efter resan till Norrbotten! :)

Hejhej på er!


Jaaa äntligen hemma!:) Men samtidigt tråkigt att fara där i från, men men :) På tisdagen tog vi det bara lugnt i stugan och bara va :) Sen på onsdagen for vi till Gällivare och handlade mat och jag köpte ett par mjukisbyxor och en snygg tröja :) Torsdagen sååå sov vi länge och sen for vi till min mormor och morfar och åt jätte god middag! :D

Vi badade hundarna efter maten , dom tyckte det var super skönt! :) sen åt vi efterätt och sen kollade jag och mormor och morfar på släkt trädet och pratatde en hel del om det :) såå jag har fått en del släktforskning av mormor och morfar, såå ska sätta mig och kolla igenom det nu på datorn :) Tycker släktforskning är jätte intressant! Hur kul som helst! :)

Såå ikväll blir det bara att ta det lugnt och mysa :) Imorgon blir det att jobba med hundgården igen, skönt att få bort det så fort vi kan! :)

Ne nu ska jag kik på släktträdet, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0