5 Januari

Helloo:) Gubben for ju till jobbet igen han är och jobbar i vännäs det är bara 1.5 mil här i från så han kom hem på lunch det var mysigt :) Blir så lång tråkigt att vara själv hela dagarna... Jag gjorde korv och makaroner åt han :) Han skulle inte jobba så länge idag, så det var ju skönt att veta...:) Lyssnar på Katy Perry nu med låten Firework..en riktigt bra låt tycker jag ! :) Här var den -16 grader ..brrr...och det var inte så varm när jag klev upp...:S Så jag tände i pannan..och nu är det varm och skönt här inne :D

Ikväll tror jag inte det blir något speciellt..gubben vill vara hemma och jobba i våran ladgård..han håller på att göra en typ av "verkstad" som han kan meka och hålla på när han har fullt i garaget..men får väl se..Han är alla fall ledig i morgon så det är skönt att ha honom hemma..:)

Hur är det med min rygg då? Joo det blir bättre och bättre för varje dag som går...jag känner att jag ka göra mera saker nu,,jag kan tvätta, jag kan diska nu, jag orkar sitta upp en längre stund ( Jag låg i soffa / sängen väldigt mycket när jag hade ny kommit hem) Jag orkar helt enkelt mycket mera...men jag är inte så frisk så jag skulle kunna jobba.,men det går framåt och det är positivt för mig :)

Föresten igår så var vi en snabbis hos min syster alla var där, förutom mamma, och Johanna och lille Konelis ,detvar trevligt :) Fick hålla i lilla Linus åhh..han är sååå söt <3 Sen drack vi alla kaffe och surrade en bra stund :) mysmys :)

Han är så himla fin<3


En stolt storebror<3

Ne nu ska jag gå, men ha det! pusshejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0