Snart helg ingen?!

Hejhej!
Vaknade 09.30..skönt att vakna "tidigare" för en gång skull :)..jag åt frukost och såg på tv ett tag..se for vi till min killes mormor..hon är såå söt!..Hon ska alltid bjuda på såå mycket..först mackor en 1000 kakor man ska välja på..! hahah men hon är ju så snäll! Sen så for vi hem och jag började städa...:)..såå gott jag kunde alla fall..sen så började jag med middagen, det blev korvgryta + bacon och makaroner..:) Bror och gubben tyckte då om det :)
Vi såg nyss på handboll Sverige-Polen och SVERIGE van!! :D Det var riktigt duktiga idag, det gav allt! Väldigt spännande match, och det blir en match på lördag också som jag MÅSTE se :D
Ska väl sova snart antar jag..hahha får väl se..:P  Ser just u på en jätte dålig film...förstår inte varför vi se på den ens..:S hahha aja..
Ne nu ska jag gå, ha det! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0