Promenad

God kväll!

Idag har jag varit duktig! ;D Jag har först och främst varit på min första långa promenad på länge :D var riktigt skönt , och det var inte alls kallt ute :D Dock blåste det lite ute..men det gjorde inte såå mycket :P
Sen har jag tvättat en maskin tvätt , och små plockat :) Sen har jag också sett på OC, tycker det är en så bra serie!! :) Man kan se den om och om igen :D

Middagen blev pommes & Korv mmm vad gott det var, fatta inte att något såå enkelt kan vara så gott??! :)
Såg någon handbollen??..Sverige gjorde verkligen inte bra i från sig..det är klart...dom gjorde ju sitt bästa!...Men tyvärr räckte det inte till..:S Frankrike ÄGDE dom!!...Men vi får väl se om det kan vinna broms alla fall..HOPPAS!! :D

Imorgon blir det att fara till lycksele...vi ska hämta en canal-digital box...vet inte riktigt vad vi ska göra mera där..men vi ser väl vad vi hittar på!..:)

Nu ska jag fortsätta titta på Let's Dance ;)

Pusshejehj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0