Onsdag

Gokväll!
Jaa har just sett klart på  Sveriges mästerkock tycker det var ett bra program faktiskt, trodde jag inte..men men man kan ju ha fel ;) Idag har jag bara varit...sett tv ..hmm känner mig väldigt LAT måste jag säga..! men tyvärr orkar jag inte så mycket, så det är bara att kämpa på och göra mitt bästa! :)
Sa ju redan igår att jag skulle på röntgen eller rättare sagt magnet röntgen, så vi for ditt och jag fick ligga i 30 minuter på brisen och höra på radion dessutom var ett väldigt liv om själva röntgenmaskiner..det var inte det roligast jag har gjort, men nu har gjort det alla fall :P När vi for mot stan så hade det skett en lastbils olycka , och just då fick jag ett sms av en vän som berättade att en anhörig (anhöriga körde lastbilen)hade krockat med en person bil, båda två hade tur som överlevde..dock hade ju han i personbilen allvarliga skador men inte livshotande...hemskt måste det vara att krocka :S :(
Magnetröntgen
Ska gå nu, ha det!puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0