Onsdag

Hejhej :)
Sitter och ser på fuskbyggarna...tycker det är ett bra program..:) Tänk att det finns snälla människor som kan hjälpa dem som verkligen behöver hjälp!..:) Idag har det varit en vanlig dag, jag har eldat..och sett på tv..så det har ju blivit så mycket. Sen gjorde jag kyckling och ris till middag...blev väldigt gott :) inte alls dumt! ;D
I måndags så var jag till sjukgymnasten, jag fick prata med en kvinna som var väldigt bra..!  Jag fick två saker jag skulle träna på och det är att ta promenader 10-15 min några gånger i veckan..det kanske inte är så mycket..men det är tuff efter en sån operation som jag har gjort, sen ska jag träna dom inre magmusklerna för att att stärka ryggen...och det här ska jag göra tills jag träffar henne nästa gång..:) Och på kvällen såg vi handboll med gubbens föräldrar, det var väldigt trevligt :)
Igår så blev det inte så mycket ...alla fall inte på dagen, men där imot så for vi och kollade på en bil på kvällen, en jeep...den var ganska snygg...men det var en skada på lampan där bak ..och en av dörrarna var väldigt matt jämfört med hela bilen..såå jag tror inte vi kommer köpa de bilen..sen for vi hem och såg på handboll igen..Sverige förlorade mot Argentina..tråkigt..menmen Sverige kunde ha gjort en bättre match!
Ska sluta skriva nu, ha det gott! pushej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0