Måndag,träning+tvättning+tv..

hejhej :D
Jaa idag är det Måndag...mår bra idag:) dock trött nu..men det beror nog på att kl börjar bli ganska mycket för min del alla fall haha :P Är ingen natt människa har jag märkt..:P

Idag har jag sett på tv på morgonen , tagit det lugnt åså..skönt..:) på eftermiddagen tog jag en promenad med min hund Kotten :9 riktigt skönt, gick ca 25 min..:) Måste närstan gå varje dag för att komma igång igen och träna upp ryggen!..:) imorgon blir det en promenad igen..ser fram imot det!

Sedan har jag tvättat en maskin tvätt...lita gardiner och tröjor osv ..:P Gubben kom hem något tidigare idag, så till middagen blev det skinsås & pasta :) och champinjoner + brokolli :P ;) namnam

Nu på kvällen har jag sett på Familjen annorlunda..vet inte varför jag tycker det är såå roligt att sen..kan tänka mej att jag kan känna igen mig i dom familjerna...eftersom vi var ganska många 7 personer i familjen :) Älskar min familj...<3 Dock är vi inte lika många som familjerna i familjen annorlunda..men ändå..:P

Sen såg vi på spårlöst...tycker det är så himla spännande och samtidigt väldigt rörande när det träffa sin mamma/pappa eller syster eller bror osv..:)

Ska väl snart gå och sova med min gubbe som ska upp och jobba i morgon bitt,tänk vilken tur att jag har honom! Älskar honom av hela mitt hjärta! <3 Längtar tills på lördag..åhh..vad roligt det ska bli..det blir middag på Rex och sen blir det att sova på hotell..mysigt! :D

Ne nu ska jag sluta skriva haha...God natt sov såå gott!
pussshejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0