Måndag

Hej hej på er!
Ja nu var det två dagar sedan sen jag skrev...men satt inte så mycket vid datorn i helgen..:S
Igår så var jag alla fall hos mamma & pappa hela dagen ;) Vi åt middag där, god god mat fick vi :) Min syster kom också ditt och åt middag och så klart var Lukas och lilla Linus..Och jag och Lukas lekte så klart, han vill alltid att vi ska göra något..:) haha han är såå sööt..! Och Linus..ååhh ha är så liten..och jag fick hålla han en lång stund..såå himla ssööt och fin <3 åhh han somnade i min famn också...<3
På lördagen for vi till stan och kolla på bilar, vi hitta en bil som vi lånade hem över helgen...den var riktigt fin :) Nissan King cab en mörkblå, riktigt snygg färg! :) Gubben var riktigt intresserad av den såå får väl se om han köper den ;)  Sen på kvällen var vi hos gubbens föräldrar och kolla på handboll..Sverige - Slovakien och Sverige van..dom spelade riktigt bra! :) och vi hade en riktigt bra kväll där <3 :)
Idag har jag tagit bort jul grejorna, skönt att få bort det nu...man blir som små less på julen..:P  Sen gick jag en bit med min hund Kotten och jag gjorde mina magövningar som jag måste göra varje dag..det ska stärka min rygg om jag gör dem..så måste verkligen göra dem varje dag! Efter middagen så for vi till gubbens föräldrar..gubben skulle hjälpa hans pappa med tv..så vi for ditt och drack kaffe och såg på tv med dem...eller rättare sagt såg vi mest på när gubben och hans pappa fixa med tv..hahha :P Nu ser jag på spårlös..tycker det är ett bra program ,,men det tycker inte gubben min hahha :P
Ne nu ska jag fortsätta se på Spårlöst :P
Pusshejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0