Måndag 3 Januari

Hej hej :) Dagen har varit väldigt långsam och tråkigt..har som ingen ork..får ont i magen lite nu och ddå..och har som ingen lust att göra något..vet inte varför..? kanske är det är att man inte har så mycket att välja på när man bara är hemma..skulle behöva tips..?

Till middag blev det Makaroner och korv gott och enkelt :) Sen har vi bara tagit det lugnt fram för tv, gubben kollade på en massa bilar..han är sugen på en ny jakt bil..:) Jag är inte imot det..men jag kan tycka att 40-50 mil är långt för att farar och kolla på en bil..men vi ser väl vad det blir :) Hoppas ju på att han hittar någon bil närmare ;)
Ska snart sova, få se vad som händer i morgon...god natt sov så gott!

Kommentarer
Postat av: EmmA

Hej! Hur är läget nu för tiden? :)

2011-01-05 @ 00:18:19
URL: http://emmaswindowblogg.se/
Postat av: Alexandra

Hejhej Emma! Joo det är bra, har ny opererat ryggen för en månad sedan..men det går framåt :) Men känner jag dig? :) Hur är det själv?

2011-01-05 @ 12:56:34
Postat av: EmmA

Jag såg ju det, hoppas din rygg blir bättre! Jo du känner mig, kolla bloggen (missade en punkt i adressen förut ;p)

2011-01-05 @ 13:40:53
URL: http://emmaswindow.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jaa tack så mycket :) Ockej nu vet jag ju vem det är :) Hur är det med dej u för tiden?

2011-01-13 @ 00:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0