Lycklig är jag med dej <3

Helloo!

Jaaa ser på när gubben spela boxning på vårat wii..:) hahah han är så söt, när han spela! :) Världens bäst kristoffer <3 Du gör mig väldigt lycklig , Älskar dej av hela mitt hjärta <3 :*
_


Idag har jag inte gjort mycket....det ända är väl att jag har kört en maskin tvätt...har haft ont i hela kroppen..jag förstår inte varför jag har haft ont i bena..:S känns nästan som växtvärk...vet inte alls varför konstigt..aja..

Till middag blev det tacos oj vad gott det var! ;) sen la vi oss i soffan bege två och så på tv ..skönt!
Imorgon ska jag tilll Röntgen..konstig tid fick jag också 17.50..har aldrig fått en sån tid :S aja..det blir nog bra..:) hoppas alla fal att det ser bra ut..:)
Nu är det bara några minuter kvar tills bygglov börjar...åhh tycker det är så roligt att kolla på :) Just det där att se hur det blir när det är klart är så himla roligt :)

Ne nu ska jag så på kanal 4 , ha det! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0