Lördag :)

Hejhej :)
Har ny kommit hem från mamma och pappa :) har fått middag där kasslergratäng och potatis...oj så gott det var! :) Lukas var också där, min systers barn som är 2 år...åh han är såå söt..! Jag busa med honom enda sen jag kom tills han somnade..:) Älskar barn, dom får en alltid att skratta gott..:)
vad har jag annars gjort idag..hmm ja det är väl inte så mycket som vanligt..små plockat här hemma och gjort det fin i köket, där i mot så frös vårt vatten..:S det är sååå drygt...tycker så synd om gubben min som alltid måste fixa det...åh han är så duktig som fixar det alltid! :) Sen har vi bara tagit det lugnt och spelat lite wii..och bara varit..skönt :)
Lukas :)
Igår så hände det väl inte så jätte mycket på dagen, men så ringde gubbens syrra och fråga om vi kunde vara bar vakt...såå vi var barnvakt i några timmar..det gick ju bra, dom två minsta barnen sov när vi kom ...och dom gjorde inget större liv av sig..:) Någon ibland fick jag springa upp och ge dom nappen eller vällingen..så det var så lätt så :) Sen var det ju bara Mattias som är 8 år , han är ju inte alls så svår att ta hand om, vi så let'e dance tillsammans och se fick han gå och lägga sig vid 21.00 såå det gick jätte bra måste jag säga :)
Älsklingen min <3
Imorgon blir det att fara upp till mamma och pappa igen, vi ska fira min bror som fyller 23 år så han blir gammal hahaha ne men det ska bli mysigt att vi alla i familjen samlas :) Ska väl ditt vid 12.00 ungefär..:) så ska väl små handla lite innan :)
Nu ska jag sluta skriva, ska umgås med gubben min :) Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0