Januari 6

Idag har det varit en väldigt bra dag:) Har varit en snabb vända in på Media Markt med gubben och vi köpte wtt Wii..åååhhh det är så roligt :) Jag vet inte om det är töntigt..Men en sak är säkert jag har något att göra på dagarna...eftersom jag knappt får göra något..sååå nu har jag alla fall något att göra...:)

Sen for vi till älsklingen farmor och fikade där med hans familj..jätte mysigt och väldigt trevligt! :D Vi stanna där alla fall 1-5 h :) Sen kom vi hem och gubbe prövade att spela wii..han var lika förtjust som jag..:) Jag lagade mat medans han spelad...köttbullar & pasta...mmm gott...:) Jag gick och vila en stund efter maten..behövde det verkligen...vet inte varför jag är så trött idag ?? För jag har sovit jätte gott  hela natten..hmm konstigt ..;) aja...kanske inte lika trött i morgon :)

Imorgon är det fredag..hmm kanske far hem till mamma och pappa och hälsa på..:)
Ne nu ska jag fortsätta se filme men min kärlek <3 Vi ser på Filmen Dumpad ;) den är riktigt bra :)

Ett av Wii spelen vi köpte :)

God natt sov så gott! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0