Glad och lycklig

Hejhej :)
Ser på Sveriges Värsta bilförare..alltså, dom kör ju sjuk dåligt...fattar inte varför inte vissa av dem ha åkt ditt...! hahaha Idag har jag små städat och tvättat en maskin tvätt..:) sen har jag varit ut med min hund en kort promenad ..:P

Till middag gjorde jag köttfärsås och makaroner mums :D sen så var jag så sugen på att baka så jag gjorde kokostoppar :) Tycker dom blev goda..:)
Kokostoppar mmm

Imorgon är det fredag, tror bestämt att vi ska upp till min mor &  far var några dagra sen vi träffa dem, saknar ju dem! <3 Så det blir nog hela kvällen där :) På lördag ska jag och älsklingen till Lycksele och handla lite och köpa en ny boxer :) Längtar...var ett tag sen jag var där..såå det ska bli riktigt kul :)


Nuu ska jag och gubben bada, ha det bra!

pusshejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0