1 Januari

Hej på er! Jaaa nu har jag just fört över en massa bilder från kameran till datorn..:) Sitter och ser på Rally brudar med älsklingen men..:) Jag är inte alls trött än..men det kan nog bero på att jag sov 1.5 timme idag såå...:P Men jag kan nog somna i kväll ändå :) Och vet ni vad??..Jag fick träffa Bebis nr 2 han har inte fått något namn än så vi kallar han nr två ;) Åhh vet ni...han är jätte fin och jätte mjuk...han luktar såå gottt åhh..han vill bara pussa på han<3
Så himla liten<3


Som jag sa igår var det en toppen kväll, hade väldigt roligt och trevlig..älskar min familj <3 Kanske blir en fest hemma hos oss :) Får väl se om vad det blir ;)
Älsklingen & Jag på Nyårsafton<3
Älsklingen & Jag <3
Imorgon vet jag inte alls vad vi ska hitta på , men det brukar ju alltid ordna sig :) Jag ska berätta för er att jag har världens bästa kille, han är en underbar kille jag skulle nog aldrig klarat mig utan honom<3 Jag älskar honom av hela mitt hjärta och han gör mig väldigt lycklig<3 Puss på dig Kristoffer <3

NU ska jag se film med gubbe min <3 puss hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0