8 feb

Hellooo!
Idag har det varit en bra dag..även om jag varit väldigt trött...förstår inte varför??..har ju sovit hela natten hmm..konstigt.. Vaknade kl 08.00..för att jag skulle till sjukgymnasten vi 10.20 såå gubben kom och hämtade mig kl 09.30...Min sjukgymnast visade övningar jag skulle få göra..och jag fick testa dem lite för att känna efter ungefär hur mycket jag orkade,,,det gick bra ...:) Ska träna på gym tå gånger i veckan och fara på torsdagar ska jag på terapisim = jag ska ha som vatten träning för att stärka ryggen..såå jag hoppas det kommer bli kul!..:)

Imorgon ska jag börja med en promenad...hoppas på fint väder!..:D för då är det mycket roligare att gå ut och ggååå:) sen ska jag nog ta och städa lite :)

Ne nu ska jag fortsätta att se på Sofias Änglar! :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0