Varit en bra dag..:)

Hej hopp!
Lyssnar på musik...åh Curly sue- Takida...den är såå himla fin! <3  Idag har jag varit in till vännäs med Svärmor, hon är så himla snäll..:) Hon följde med till poppins och hjälpte mig att välja gardiner och mäta ut hur många meter jag behövde..:) sen for vi till gubbens mormor och så sydde hon det som behövdes ...blev riktigt bra:) ..När vi kom hem igen så tog vi ner julgardinerna,..skön att få BORT dem! Och gissa om det blev SNYGGT?!! Det blev jätte fint, gardinerna är rutiga i ljuslila, och mörklila,och ljusgrön nyanser ...passa riktigt bra..och är nöjd! :)

När hon hade åkt hem, så hacka jag upp paprika och lök..bara för att få det gjort till mamma och pappa + bröderna kom...sen gick jag och vila en stund på soffa...att man bara kan bli helt slut på att gå och kolla på gardiner...suck..aja det blir bättre alla fall :D hahah =)

Tillslut kom ju mamma och pappa och bröderna mina, till middag blev det krovgryta special..som mamma har själv kommit på ;) Det är riktigt smarriigt vill jag lova! Pröva det!! :D

Ingredienserna:

3 paprikor i olika färger
lök
Chourizo korv --> stek
Cayemepeppar
Chilipulver
Kidny bönor
Vitabönor
(Vitlök) + Salt & peppar

Efter maten blev det en kopp kaffe och mys i tv soffan + att jag och min lillebror spelad wiii sport ..hahah det är såå himla kul!! Fast...jag blir något arg när det inte gå som man vill hahha :P Dessutom rör man på sig också :)
Imorgon är det fredag...såå ska ut på promenad och läsa teori..:) Blir nog en omgång tvätt säkerligen ...hahah

Åhh vad jag saknar min stora syster...och dom två  finaste stjärnor som hon har <3...önskar vi kunde träffas oftare...Min familj betyder ALLT för mig..<3
Min vackra syster<3 älskar dig <3
Stjärnorna Linus & Lukas <3

Lördagen kommer bli kanon!..Nu ska jag se lite tv..
pusshejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0