Trötter...

Goo Kväll!

Jaa nnu sitter jag och ser på tv...väntar på att LA Ink ska börja..:) Älskar det progrmet!! ;D
Idag har jag varit väldigt trött...jag har inte sovit såå bra inatt..har haft smått ångest...över hur jag ska göra...men jag fixade till slut..som tur..! Jag har sett på Alpin VM idag...det gick väl så där för SVerige...men men...så kan det gå..Brosan kom på middag hos osss...han är såå snäll..älskar honom väldigt mycket! <3.. Till middag blev det rester..Köttfärssås och makaroner +stekt svamp och sallad ;) mums :)  Sen gjorde vi en varsi semla mmm gottt gott!..och en kaffe kopp :)

Imorgon ska jag träna...ska göra mina tränings övningar..men först ska jag gå på promenad...hoppas att det är något mildare ut!! Hoppas hoppas hoppas!  Sen får vi se vad som händeer sedan ;)

Nu ska jag se på LA Ink :) puss ha det bra!

Ordspråk- Man ska leva som om man skulle dö imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0