Tisdag :)

Hejhej på er :)
Jaa...vet ni vad...när jag vaknade på morgon..såå var inte gubben hemma..??..(han är hemma och är sjuk) såå ble lite orolig...men sen efter bara en stund så rullar han in på gården...När han kom in såg han väldigt nere ut...Vattet hade fryst igen...:S...åhh..vad jobbigt..! Och gubben hade ju ändå fixat en värmekabel som ska göra så att vattnet inte fryse...men dte gjorde det ändå..antagligen så var det väl en som inte funkade...:S Men nu har han satt ditt en helt ny kabel..såå nu ska det banne mig inte frysa!!! Håll tummarna ;)'

Jag har både tränat igår..gjord övningarna som min sjukgymnast hade gett mig...och såå har jag och älsklinge sett på film The Town...en jätte bra film! Tycker verkligen att man ska se den! ;D

Igår gjorde jag väl inte så mycket...tvätta två maskiner tvätt och diskade...och eldade som bara den...var ju jätte kallt igår...brrrr...tror det var -25igår på dagen :S

Till middag gjorde jag fiskgryta & nudlar...blev väldigt gott faktiskt...:) det tyckte gubben också <3
Ikväll blir det att se på granafejden & Sofias Änglar...Och såå klart House :D

Ne nu har jag inte såå mycket mera att säga...hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0