Söndag :)

God dag!
Sitter nu och dricker kaffe och serr på när Wille & gubbe spelar wii..:) Kom hem för en stund sedan..vi har sovit på hotell i natt...var ute igår och åt god mat och umgicks med gubbens jobbar kompisar..var riktigt trevligt..:)Innan maten hade vi vinprovning...med ost...jag är inte så förtjust i vin och ost...speciellt när osten smakar mycket..:S bläää... men det klart..det var ju något jag aldrig hade prövat förut såå det var ju en upplevelse ..

Efter middagen så gick vi alla till Sagateaten, där vi skulle se på klungan...oj..vad roliga dom var!!...hahha det är verkligen en speciell humor..hahha men jag gillar dom!!.. Skulle gärna se dem igen!..:) Gubben tyckte också det var riktigt roligt..:) Efter det var jag riktigt less i ryggen kl var då 22.00...så har ju haft fult upp hela eftermiddagen...såå vi gick på hotellrummet och myste och såg på film..:) Det är ju inte så ofta man sover på hotell, och sängen var väldigt skön :)
Kattla & och han som vill vara ett djur ..hahah "Klungan"

Vi vaknade upp vi 09.00..skönt att vakna tidigare...såå vi såg på tv en liten stund för att vakna till liv..sedan gick vi ner och åt frukost...åhh det fans ju massor att välja på...Jag tog två mackor och ett glass äppeljuice mmm...sedan en kopp kaffe efter det såå klart :)..:) Efter frukosten for vi hemåt...det  var skönt att få komma hem :) Min lillebror William fick vakta våra hundar..han har varit riktigt duktig! Var varm och skönt här hemma när vi kom hem :) Tänk vilken tur vi har som har honom :)

Snart ska vi fara till mamma & pappa , ska skjusa hem wille..men vi ska också ät middag där..tänkte det är väl lika bra att äta där om vi ändå ska köra hem han :)..så vi blir väl där ikväll tror jag :) Imorgon är ju måndag...hmm..vad ska jag dåå hitta på. ajaj får väl se vad det blir :P

ska dra nu..pusshejehej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0