Kan ej sovaaa...

Hej hej!


Sitter och ser på Family Guy...kan inte sova..har lite ont i magen..men borde kunna sova ändå??..Men men ska väl se på tv ett tag..så kanske jag blir tröttare..!

Idag har jag varit trött..hmm vet ej va det är..hmm..men har tvättat en maskin tvätt.. och såå har jag tränat på körkorts teorin..:) Ska sattsa sten hårt på körkortet nu!.. Vill verkligen ha det!!!! Imorgon ska jag till sjukgymnasten och efter det ska jag äta lunch med mamma :) Jag hoppas hon är bra sjukgymnasten alltså..! Ska bli kul att se nya lokalen som mamma jobbar på ( Hemtjänsten) hon säger att det är fint..bi skulle ha sett hur det såg ut förrut...!

Har inget mera att skriva nu...God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0