Helgen är slut nu..

Hejhej på er alla!
Jaa sitter just nu hos mamma & pappa :)..har just ätit Tacos :) väldigt gott...:D..Idag vaknade jag 10.30..väldigt skönt..hahha somnade inte förens straxt efter ett..såå behövde det ;) Hahah Hade verkligen en bra kväll igår..:)

Jag

Var hemma hos Kajsa ett tag...vi kolla på olika roliga Youtube klipp...hahaha vi höll på att skratta ihjäll oss hahah :P
sen senara på kvällen gick vi över till Frida & Samuel...dom hade fest där..:) så när vi kom ditt så fick jag en drick direkt hahaha ...vi dansade som tokar...hahha..hade väldigt roligt och trevligt :) drack inte såå mycket blev väl bara 5 drinkar..:) haha såå tack för att vi fick komma ;)

Har väl inte gjort såå mycket idag..varit ganska slut i hela kroppen...haha kan nog beror på att vi dansade igår :P såå har bara tagit det lugn och eldat och sett på Alpina VM...Jens Byggmark tog silver...han var riktigt duktig! :) Han förtjänar det tycker jag :)

Imorgon blir det nog en promenad med tränings övningar...blir nog en ganska lugn dag ;)..får se vad som händer ;) :) Ne nuska jag gå..pusshejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0