Härlig dag i stan :)

Hejhej :)
Funderar på att gå och lägga mig..är ganska trött och helt slut i ryggen efter en dag på stan...har haft en väldigt bra dag med Kajsa & Jesper..:)

Vi börja med att äta en god lunch, det blev Kina mat mmmm...vad gott det är! :) Sen gick vi och kikade på HM och Ginatrico...hitta en tröja på Hm...riktigt fin och min stil ;) och köpte dessutom ögonskugga med en massa olika färger på =) Och sedan köpte jag en parfym...Christina Aguleras parfym mmmm vad gott den luktar...:) Så är väldigt nöjd med dagen! :) När jag kom hem så var gubben redan hemma och hade börjat elda i pannan..:) Han hade köpt en skoter som han hade kollat på tidigare i veckan.. såå han var rätt nöjd ocg glad när jag kom hem...hahah :)

Sen kom bror min och dom gick ut och testade skotern...efter ettt tag så kom också Alex...när dom alla hade prata färdigt om skoter kom dom in...och jag var inne i duschen då..efter duschen så såg vi på Let's Dance...riktigt spännande ikväll många som var riktigt duktiga! :)sååå snart ska jag få veta resultatet vem som åker ut och vem som blir 1:a ;) Spännande!...:)

Igår var jag hos syrran hela dagen...Morfar kom och hämta mig...åh vad gullig han är! det är ju ändå 2.5 mil hitt från syrran...Såå när jag kom så höll mormor på att baka bröd...Och Lukas låg och xov i vagnen..och Lilla Linus var vaken...:) När Lukas vaknade såå sa han Men Moffe är också här!..han är såå himla sööt...

Vi busade hela dagen jag och Lukas...sååå han sov nog väldigt bra den natten kan jag tänka mig ;) hade och väldigt bra dag igår...åt middag där också..himla god mat mums :)...tack den dagen! <3

Imorgon blir det att fara till mamma & pappa och spendera dagen med hela familjen...älskar att vara med min familj <3

Ne nu ska jag sova, God natt sov såå gott! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0