24 Feb

Hellooo!
Jaa ska väl snart gå och lägga mig!...är as trött...ZZzzZZ..Var hos Frida igår till halv ett...brosan och gubben var och hämta en skoter....så dom var väldigt sega...aja...Hade alla fall väldigt trevligt hos Frida...och mycket skratt som vanligt ;) hahah..tack för att du finns Frida<3

Idag har jag varit med mamma på stan...vi for på intersport och kikade efter röningskläder...och jag hitta precis dem jag hade tänk mig..:) Är väldigt nöjd med dem :D Träningbyxor,och två linnen ;D
Väldigt nöjd!
Sen for vi på frasses och åt...åh såå gott det var..! MUMS ;) efter det for vi på Rusta och köpte mattor och annat smått och gott ;)..Efter det gick vi in en snabbis på HM....och efter det sååå skulle mamma handla..:P  Sen for vi mot Näsland.fick goo middagen som mamma hade gjort namnam :D
Ne nu ork jag inte skriva mer...hahaha
God natt!pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0